16.3.11

οι λεξεις και τα πραγματα

κατι μου γραφεις για τις λεξεις κι εγω σκεφτομαι
το σωμα σου. την αισθηση που αφηνει στις ακρες
των δαχτυλων μου το δερμα σου. την μυρωδια σου
που μενει ωρες μετα κολλημενη μεσα στη μυτη μου.
τα ματια σου που απλωνονται παντου ανοιχτοι ουρανοι.
και ειναι ολα αυτα καταγεγραμενα σε λεξεις.
λεξεις ελλειπεις και πληρεις.
λεξεις πεζες και μεστες νοηματος.
και καπου εχεις δικιο και καπου αδικο.
και καπου θα ηθελα να μπορω να εχω δικες μου ολες
τις λεξεις του κοσμου και να παιζω μ' αυτες χαρουμενη
φτανοντας στην πηγη της γνωσης, στο κεντρο του 
κοσμου ολου.
οι λεξεις ειναι χαντρες, κανουν πραγματα, γεμιζουν 
αμηχανιες, προδιδουν μυστικα.
οι λεξεις επενδυουν τα σωματα και τα σωματα διαρκως 
τους ξεφευγουν κατρακυλωντας αδεξια, ανεμελα, τραυματικα,
απολαυστικα και μυστηρια. 
ευτυχως οι λεξεις φορες φορες σιωπουν και μας αφηνουν
ξεπνοες, διψασμενες για λιγη σαρκικοτητα ακομα..


Δεν υπάρχουν σχόλια: