20.6.12

long live summer parties

εγω ειμαι
εγω υπαρχω
εγω ποναω
εγω αγαπαω

σαν να υπηρχε απο παντα αυτο το στενο πεζοδρομιο
κατω απο τη γεφυρα
να το περπαταω τα βραδια,
τοσο υπεροχα μεθυσμενη
γεματη
αδεια
μονη
σκληρη
αυλη
σαν να υπηρχε απο παντα να πατανε τα βηματα μου
γερα
ισχυρα
μονο για μενα.

εγω ειμαι
και δεν θα ημουν τιποτα
αν εσυ δεν ησουν
εσυ
εσυ
εσυ
και ειναι μεσα σε μια αναρμοστη συχνοτητα που βρισκω το μερος εκεινο
που τα αμαξια φαινονται πιο ομορφα
η πολη φεγγιζει
νοσταλγικα
συλλογικα
α ν τ ι κ ρ ο υ ο μ ε ν α.

δεν φοβαμαι πια
οχι δεν φοβαμαι
κι ας νιωθω το δικο σου φοβο
στο γυμνο μου δερμα
οταν σ'αγκαλιαζω
για μια καληνυχτα.

γιατι το δερμα γυμνο μονο νιωθει
χωρις διαμεσολαβηση
κι εγω
αυτο
το ξερω πια.

και ειμαι σεξυ
ω,ναι.
τοσο σεξυ.
οταν  χορευω
οταν σε κοιταζω
οταν με κοιταζεις

ποιος πραγματικα αντεχει μια ορατη σεξουαλικοτητα;
ας σοβαρευτουμε, στην ελλαδα ζουμε.
πατρις θρησκεια, οικογενεια
κατω απο τις φλεβες μας βαθια.

ας πιουμε αλλη μια φορα στις επιθυμιες μας
κι ας μη ξερουμε απο που αυτες απορρεουν
κι ας μην αντιλαμβανομαστε καν
τη βαθια πολιτικοτητα αυτης μας της προποσης.
 
οπως και να χει
α γ α π α ω

Δεν υπάρχουν σχόλια: